Κατερίνα Νικολαΐδου (Επιστημονικώς Υπεύθυνη)

H Κατερίνα Νικολαΐδου είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Φωνητικής στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ. Είναι πτυχιούχος του ίδιου Τμήματος, έχει Μ.Α. στη Θεωρητική Γλωσσολογία και Διδακτορικό στη Φωνητική από το Πανεπιστήμιο του Reading στη Μ. Βρετανία. Έχει εργαστεί σε πανεπιστήμια της Μ. Βρετανίας (Reading University, Queen Margaret University College, Edinburgh). Εκπονεί έρευνα στο χώρο της πειραματικής φωνητικής στο φυσιολογικό και παθολογικό λόγο, της φωνολογικής κατάκτησης, της συνάρθρωσης και αρθρωτικής μεταβλητότητας, και της μεθοδολογίας διδασκαλίας της προφοράς.

photo_placeholder

photo_placeholder

Μαίρη Μπαλτατζάνη

Η Μαίρη Μπαλταζάνη είναι Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (Διδακτορικό στη Γλωσσολογία, University of California, Los Angeles). Τα κύρια ερευνητικά της ενδιαφέροντα είναι η φωνητική, φωνολογία και η διεπαφή τους, ο επιτονισμός και η διεπαφή του επιτονισμού με την πραγματολογία τη σημασιολογία και τη σύνταξη. Έχει εκπονήσει εκτενή έρευνα στον επιτονισμό και συμμετείχε στο Illinois-WUN International Development Grant Lost in Intonation: The interaction of intonation and meaning in the speech of L1, L2 and heritage speakers of Greek and its implication for cross-cultural communication and education. Είναι επιστημονικά υπεύθυνη ερευνητικού προγράμματος με θέμα την ποικιλία των φωνηεντικών συστημάτων σε διαλέκτους των Ελληνικών.

Αρετή Οκαλίδου

H Αρετή Οκαλίδου είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Λογοπαθολογίας και Αγωγής Λόγου στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Έχει κλινική ειδίκευση (CCC, A.S.H.A) και διδακτορικό στις Επιστήμες Λόγου και Ακοής, City University of New Υork ΗΠΑ. H έρευνα της αφορά θέματα φωνητικής, ανάπτυξης και αξιολόγησης ελληνόφωνου λόγου, ιδιαίτερα σε παιδιά με ακουστική απώλεια και κοχλιακά εμφυτεύματα.

Γιώργος Παπανικολάου

Γιώργος Παπανικολάου είναι καθηγητής στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών& Μηχανικών Υπολογιστών (ΤΗΜΜΥ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Το επιστημονικό πεδίο ενδιαφέροντος είναι στην ακουστική χώρων, ακουστική προστασία από το θόρυβο, ηλεκτροακουστικά συστήματα, ψηφιακή επεξεργασία ήχου & εικόνας, ραδιόφωνο & τηλεόραση, Digital Cinema, μετάδοση οπτικοακουστικού υλικού HD μέσω ευρυζωνικών δικτύων, μουσική ακουστική & ψυχοακουστική, βιοϊατρική, τεχνολογία εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

photo_avd

photo_evk

photo_lvrysis

Κωνσταντίνος Αβδελίδης

Ο Κωνσταντίνος Αβδελιδης είναι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών (Διδακτορικό, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης – ΑΠΘ) με ειδίκευση στη μελέτη της επικοινωνίας μέσω φωνής και ομιλίας. Εργάζεται ως μεταδιδάκτοράς στο ΑΠΘ και ως ελεύθερος επαγγελματίας στα αντικείμενα ανάπτυξης και υποστήριξης εφαρμογών. Στο παρελθόν εργάστηκε ως διδάσκων του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ ΑΠΘ και ως πιστοποιημένος εκπαιδευτής επαγγελματικής κατάρτισης.

Εύβοια Καϊναδά

Η Εύβοια Καϊναδά είναι Γλωσσολόγος (Διδακτορικό στη Γλωσσολογία, Πανεπιστήμιο Εδιμβούργου, MSc σε Speech and Language Processing). Εξειδικεύεται σε θέματα Φωνητικής και Πειραματικής Φωνολογίας και κυρίως σε προσωδία, επιτονισμό και συμπροφορά. Έχει εργαστεί ως Λέκτορας στο Πανεπιστήμιο του Leeds και στο ΤΕΙ Πατρών. Τώρα εργάζεται ως μεταδιδάκτορας στο Πανεπιστήμιο των Ιωαννίνων και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Λάζαρος Βρύσης

Ο Λάζαρος Βρύσης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 16 Οκτωβρίου 1985. Ολοκλήρωσε τις σπουδές του ως Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Η/Υ ΑΠΘ το 2009 ενώ το 2013 έλαβε δίπλωμα με τίτλο «Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Ήχου και της Εικόνας για την Εκπαίδευση και την Παραγωγή» από το διατμηματικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του ιδίου ιδρύματος. Πλέον παρακολουθεί μεταπτυχιακές σπουδές με θέμα διδακτορικής διατριβής «Τεχνικές οπτικοακουστικής επεξεργασίας και ανάλυσης της ανθρώπινης επικοινωνίας» στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΑΠΘ. Ειδικεύεται στην ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού και ηλεκτρονικών παιχνιδιών (Serious Gaming), όπως και στη σημασιολογική ανάλυση εικόνας και ήχου μέσω ψηφιακής ανάλυσης, ενώ είναι ιδρυτής της Playcompass Entertainment. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στον προσωπικό του ιστότοπο.

photo_kkons

Ειρήνη Κέλμαλη

Η Ειρήνη Κέλμαλη είναι υποψήφια διδάκτορας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος του Πανεπιστημίου Εδιμβούργου στην Επεξεργασία Γλώσσας και Ομιλίας. Εξειδικεύεται στην φωνητική και την αυτόματη αναγνώριση ομιλίας. Εργάζεται ως Λέκτορας στο κολλέγιο DEI και Βοηθός Λέκτορα στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Κωνσταντίνος Κωνσταντουδάκης

Ο Κωνσταντίνος Κωνσταντουδάκης είναι ηλεκτρολόγος μηχανικός και μηχανικός υπολογιστών (διπλωματούχος Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης) με εξειδίκευση στην Ψηφιακή Επεξεργασία Σήματος (MSc King’s College London). Από το 2009 εκπονεί τη διδακτορική του διατριβή στο ΑΠΘ. Ταυτόχρονα, εργάζεται ως ελεύθερος επαγγελματίας στον τομέα του software engineering.

photo_placeholder

photo_ansf

Τάσος Πασχάλης

Ο Τάσος Πασχάλης είναι Μηχανικός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής (Πολυτεχνείο Πατρών). Υποστηρίζει τεχνικά τον εξοπλισμό και τις δραστηριότητες του Εργαστηρίου Φωνητικής του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας ενώ ταυτόχρονα εξειδικεύεται στη δημιουργία βάσεων δεδομένων για τη συλλογή και ανάλυση ακουστικών και αρθρωτικών δεδομένων.

Ιουλία Σταρτσένκο

Η Ιουλία Σταρτσένκο είναι απόφοιτος της Σχολή Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος του διατμηματικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του ιδίου ιδρύματος. Η Ιουλία εξειδικεύεται στην εικαστική απεικόνιση, οπτική ανάπτυξη και αισθητική ανάλυση της εικόνας και της οπτικής διεπαφής. Αυτή τη στιγμή αυτόαπασχολείται ως ελεύθερος επαγγελματίας.

Άννα Σφακιανάκη

Η Άννα Σφακιανάκη είναι Παιδαγωγός – Δρ Φωνητικής/Γλωσσολογίας με ειδίκευση στη βαρηκοΐα-κώφωση και στην αγωγή παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Εργάζεται ως Δασκάλα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση από το 2004. Παράλληλα είναι Ερευνήτρια στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, και στα Πανεπιστήμια Ιωαννίνων και Κρήτης. Έχει εργαστεί ως Λέκτορας στο πρόγραμμα Λογοθεραπείας του Leeds Metropolitan University και στο Τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, και ως Ερευνήτρια στο Πανεπιστήμιο του Reading.

photo_placeholder

photo_placeholder

Διονυσία Σαρατσλή

Η Διονυσία Σαρατσλή είναι απόφοιτος του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας και μεταπτυχιακή φοιτήτρια του τομέα Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας του ίδιου τμήματος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει ασχοληθεί με την έρευνα σε θέματα Φωνητικής και Φωνολογίας κατά τη διάρκεια του μεταπτυχιακού προγράμματος, ολοκληρώνοντας ερευνητικές εργασίες που σχετίζονταν και με τους δύο τομείς με τίτλο The Effect of Stress Clash on Greek Vowels and Consonants και Optimality Theory: Comparison with Other Phonological Frameworks and Role in Phonological Acquisition. Το διάστημα αυτό εκπονεί τη μεταπτυχιακή της διατριβή.

Μελπομένη Χαρτά

Η Μελπομένη Χαρτά είναι μεταπτυχιακή φοιτήτρια του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας με ειδίκευση στη Θεωρητική και Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και είναι κάτοχος πτυχίου Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ιδίου Πανεπιστημίου. Κατά τη διάρκεια της φοίτησής της ως μεταπτυχιακή φοιτήτρια έχει κάνει ακουστική ανάλυση με τίτλο “Differences in segmental, VOT duration and the formant frequencies of all Greek vowels in ‘pVCV (C=stop) words produced in normal vs. loud speech”. Επίσης έχει κάνει φωνολογική ανάλυση με τίτλο “Applying Optimality Theory to Phonological Processes: examining its pros and cons through examples from various languages”. Αυτή τη στιγμή εκπονεί τη διπλωματική της εργασία στον τομέα της Φωνητικής με τίτλο «Η απόκτηση των υγρών συμφώνων “ρ” και “λ” σε παιδιά με φυσιολογική ανάπτυξη». Παράλληλα αυτοαπασχολείται ως ελεύθερος επαγγελματίας διδάσκοντας Αγγλικά.

Leave a Reply